corso o master traduzione legale
Thread poster: Tiziana Ricciolino
Tiziana Ricciolino
Tiziana Ricciolino
Italy
Local time: 17:48
Italian to English
+ ...
Sep 20, 2020

Ciao a tutti ! Mi date il vostro prezioso consiglio ? Devo scegliere tra il Master Icotea o i corsi di Arianna Grasso. Conoscete ? riuscite a darmi feedback ? Mi serve un "aiuto" pratico !!!! grazie a tutti

 
Emanuele Vacca
Emanuele Vacca  Identity Verified
Italy
Local time: 17:48
Member (2020)
English to Italian
Corsi Arianna Grasso consigliatissimi Oct 3, 2020

Ciao Tiziana! Su ICOTEA non so dirti nulla, ma Arianna Grasso è stata la mia docente di traduzione giuridica nell'ambito del Master in traduzione organizzato dal Consorzio ICoN e mi sono trovato davvero molto bene. Le sue lezioni hanno un taglio decisamente pratico e puntano a fornirti una metodologia collaudata ed efficace con cui approcciarti sia alle diverse tipologie testuali che alla ricerca terminologica. Fammi sapere se hai bisogno di ulteriori informazioni.

Tiziana Ricciolino
 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

corso o master traduzione legale






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »